|
|
|
|
|
Konkurs FOTOGRAFIA ZABYTKOWYCH MIEJSC WESELNYCH |
REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFIA ZABYTKOWYCH MIEJSC WESELNYCH.
Niniejszy regulamin (zwany dalej "Regulaminem") zawiera ogólne warunki korzystania z konkursu (zwanego dalej "Konkursem"), udostępnianego przez Sensar Joanna Kłosińska, ul. Chojnowska 76, 59-220 Legnica (zwanego dalej „Organizatorem”). Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na jego stronie www.Sensar.pl. Konkurs trwa od 23.09.2011r. do 30.10.2011r. • Uczestnikami Konkursu mogą zostać fotografowie ślubni, prowadzący zarejestrowaną działalność gospodarczą, którzy osobiście wykonali zdjęcia. Osobom z tzw. „szarej strefy” odmawiamy prawa do udziału w Konkursie. • Aby wziąć udział w konkursie należy: - wysłać 3 zdjęcia jednego zabytkowego miejsca w Polsce, w którym organizowane są przyjęcia weselne na adres info@royalwedding.pl. Do zdjęć należy dołączyć krótki opis miejsca weselnego i jego walorów oraz oświadczenie o treści „Oświadczam, że posiadam prawa autorskie do wykonanych zdjęć oraz wyrażam zgodę na umieszczenie przesłanych zdjęć w albumie na fan pag’u Royal Wedding i na portalu www.RoyalWedding.pl.” Oświadczenie to jest warunkiem koniecznym do uczestniczenia w konkursie; - zostać naszym fanem na fan pag’u Royal Wedding. • W ramach konkursu wyodrębniony zostanie jeden zwycięzca w każdej z kategorii: - fotografia zamek - fotografia pałac - fotografia dworek. • Nagrodą w konkursie dla zwycięzcy w każdej z kategorii: fotografia zamek fotografia pałac, fotografia dworek jest dożywotni bezpłatny wpis złoty dla fotografa w portalu www.RoyalWedding.pl. • Nagrodą dodatkową jest bezpłatny wpis szmaragdowy Premium dla zabytkowego miejsca, którego fotografie zwyciężyły w każdej z kategorii, czyli: zamek, pałac, dworek. • Zwycięzcą Konkursu zostanie ten album, który otrzyma najwięcej oznaczeń „Lubię to”. Oficjalne wyniki konkursu zostaną ogłoszone w dniu 31 października 2011r. na tablicy fan page portalu Royal Wedding. • Laureatom nie przysługują roszczenia o zamianę nagrody rzeczowej na nagrodę pieniężną oraz o zamianę przyznanej nagrody na inną nagrodę rzeczową. • Nie odebranie nagrody (nie nadesłanie materiałów do wpisu) w terminie do dnia 30 listopada 2011r. oznacza wygaśnięcie prawa do nagrody i powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Organizatora. • Jakiekolwiek roszczenia uczestników Konkursu z tytułu nieotrzymania nagrody, które nie zostały im przyznane, są wyłączone. • Postanowienia niniejszego Regulaminu są wyłączną podstawą prowadzenia Konkursu. • Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego wykonania przedmiotu Konkursu. RoyalWedding.pl, dnia 23 września 2011 r.
| powrót |
|
« DODAJ WPIS »
|
|
|
|
|